Du kan søge bl.a efter kursusemne, holdnavn eller -nr, dag, tidspunkt, underviser, postnr. og stednavn.

NYHEDSBREVE – marketing via emails?

Får du nok ud af dine nyhedsbreve ?

.... eller går du glip af salg, fordi du ikke bruger automatiserede mails ?

Nyhedsbreve og email-markedsføring er en ”gammel” disciplin, som ofte bliver overset, men faktisk er dette medie et af dine stærkeste marketingsredskaber, som virker bedst – altså hvis du gør det ordentligt. Så hvis du mener, at du kan tjene mere på dine nyhedsbreve – og det kan du – og at du mener, du ikke får det ud af dem, som du kan, og som du håber på, så er dette kursus lige noget for dig? Her på kurset skruer vi nemlig op for dit udbytte af markedsføring via emails og giver dig en masse redskaber til at nå mere præcist i mål!

Et nyhedsbrev er ikke bare et nyhedsbrev
At skabe et godt nyhedsbrev handler om mere end ”bare” at have et super skarpt og velformuleret budskab. Det handler også om, at du har de rigtige nyhedsbrevsmodtagere, som ikke klassificerer dig som spam og ødelægger din udsendelsesbase. Det handler om, hvor effektivt du måler på effekten af dit nyhedsbrev. Om du tager ved lære af det og retter dine fejl. At du bl.a. splittester dig frem til bedre viden om dine modtagere, således at du kan øge dit salg eller andre mål.

Email markedsføring er ikke ”kun” de traditionelle nyhedsbreve. Mange websites overser automatiserede mails. Faktisk er automatiserede mails langt mere effektivt end alt andet markedsføring – ja også mere effektivt end alm. nyhedsbreve – og så behøver du kun lave mailen 1 gang. Simpelt, nemt og super effektivt.


Alle kan være med på kurset – vi sikrer, at du bliver selvkørende
På kurset gennemgår vi, hvordan du gør din kommunikation mere målrettet og effektiv, således at du øger åbningsraten på din emails. Vi kigger på mailens opbygning, således at du kan øge udbyttet / effekten af dine mails, så at du i sidste ende tjener flere penge eller får mere ud af dine nyhedsbreve. Den rette opbygning af mailen gør det ligeledes nemmere at måle på dit nyhedsbrev.

På kurset lærer du, at:

1.    Indsamle emails

2.    Lave målrettet indhold / content og finde din kommunikationsform

3.    Navigere i de tekniske krav

4.    Lidt om markedsføringsloven

5.    At undgå at blive ramt af SPAM

6.    Lære at anvende mailsystemer

7.    Lave automatiserede mails

Holdnr.
44594
Dato
04.02.2017
Ugedag
lørdag
Tidspunkt
Kl. 09:00 - 15:00
Underviser
Carsten Guldborg Nielsen
Adresse
FOKUS Folkeoplysning - Dannebrogsgade 43, 9000
Lokale
Lokale 07
Holdtimer
7,00
Mødegange
1
Pris (DKK)
695
Almen
 
645
Pensionist/efterlønner
 
645
Arbejdsledig
 
645
Studerende på SU
 
645
Kontanthjælp
 
645
65+
 
645
Førtidspensionist

Ændringer af mødegange kan forekomme undervejs i forløbet.

  • MødegangDatoTidSted
  • 104.02.201709:00 - 15:00FOKUS Folkeoplysning - Dannebrogsgade 43